نوشته شده توسط : zoroufpet

بازار تولیدی ظروف دارو و همچنین بسته بندی ظروف دارو به طور مداوم در حال پیشرفت است و طی چند سال گذشته سالانه حداقل پنج درصد رشد سالانه داشته است. مانند بیشتر کالاهای بسته بندی شده دیگر، داروها به راه حل های بسته بندی قابل اعتماد و سریع نیاز دارند که ترکیبی از حفاظت از محصول، کیفیت، شواهد دستکاری، راحتی بیمار و امنیت را فراهم کند.

نوآوری های مداوم در داروسازی از قبیل  ویال های مهر و موم پر (BFS) ، اقدامات ضد تقلبی، فناوری پوشش رسوب بخار شیمیایی ضربه پلاسما (PICVD)، آمپول های محکم، شیشه های دوز واحد، طرح ویال پیش ساخته دو در یک، سرنگ های پر شده و بسته های مقاوم در برابر کودک ( ظروف چایلد پروف)تأثیر مستقیم بر روی بسته بندی دارند. بسته بندی ظروف دارو به عنوان مجموعه ای از اجزای مختلف تعریف می شود که از زمان تولید ظروف دارو تا زمان استفاده از آن، محصول دارویی را احاطه کرده اند.

بسته بندی ظروف دارو

بسته بندی ظروف دارو یک کار گسترده، فراگیر و چند وجهی است. بسته بندی مسئول تأمین داروهای نجات دهنده زندگی، تجهیزات پزشکی، درمان های پزشکی و محصولات جدید مانند مواد مغذی پزشکی (مواد مغذی) در هر فرم دوز قابل تصور برای ارائه هر نوع مکمل، ضماد، مایع، جامد، پودر، تعلیق یا قطره مردم در سراسر جهان را شامل می شود. وقتی کار خوب انجام شود برای کاربر نهایی شفاف است و اگر بد انجام شود از همه طرف قابل انتقاد می باشد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

تکنولوژی تولید و بسته بندی ظروف دارو



:: برچسب‌ها: تولید ظرف دارو , بسته بندی ظروف دارو , ظروف پت ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zoroufpet

قطره چکان پزشکی ابزاری است که معمولاً از یک قطعه شیشه یا پلاستیک بلند با دسته لاستیکی انعطاف پذیر ساخته می شود و برای مکش مایعات داخل و خارج دستگاه استفاده می شود. قطره چکان های دارو در خارج از حوزه دارو کاربردهای دیگری دارند و می توانند از لوازم خانگی مفید باشند.

دارو

بارزترین کاربرد قطره چکان دارو، توزیع مقدار کمی دارو است. بسیاری از قطره چکان های دارویی دارای علامت گذاری برای کمک به اندازه گیری مایعات هستند و به کاربر اجازه می دهد دوز دقیق  را مصرف کند. ظرفیت اکثر قطره چکان های دارو از 1 تا 2 میلی لیتر است و مطابق با آنها را برای تجویز دارو در نوزادان و کودکان خردسال که به دوزهای زیادی احتیاج ندارند، ایده آل می کند، به میزان کنترلی که کاربر بر میزان مایعات آزاد شده در آن واحد دارد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

قطره چکان دارویی



:: برچسب‌ها: قطره چکان دارویی , خرید ظروف دارو , ظروف دارو ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zoroufpet

ظروف پت دارویی به صورت عمده با قیمت مناسب و با بهترین کیفیت را می توانید از طریق سایت اینترنتی ظروف پت خریداری کنید، توجه کنید این نوع ظروف پت در رنگ بندی قهوه ای و شفاف مناسب برای بسته بندی دارو در حجم های مختلف با مواد پت تولید می شود.

سایت ظروف پت متعلق به پخش ظروف دارویی حاج محمدی از معتبرترین و بزرگترین سایت های اینترنتی است که با پخش عمده پت دارویی در مرغوب ترین کیفیت محصولات خود را به بازار عرضه کرده است.

از آنجا که تولید مواد بسته بندی پلاستیکی یکبار مصرف به سرعت در حال افزایش است، تولید مواد زاید حاصل به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از مهمترین مسائل زیست محیطی در جهان است. این مواد پلاستیکی بسیار پایدار بوده و دارای خواص مواد عالی هستند که می تواند به آنها اجازه دهد تا فراتر از یکبار مصرف مورد استفاده قرار گیرند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

پخش عمده پت دارویی



:: برچسب‌ها: پت دارویی , پخش عمده پت دارویی , خرید ظرف پت , ظروف پت ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zoroufpet

 انتخاب و خرید بطری پلاستیکی

خرید بطری پلاستیکی معمولاً برای داروهای مایع و همچنین قرص ها و کپسول ها استفاده می شوند. شیشه بیشتر در مایعات رایج است زیرا بی اثر است و از خاصیت مانع بسیار خوبی برخوردار است. انواع مختلف بطری های پلاستیکی هم توسط تولیدکنندگان دارو و هم توسط داروسازان در داروخانه استفاده می شود.

چرا PET برای بطری پلاستیکی مناسب است؟

پت به دلیل نسبت بی نظیر وزن، کاهش هزینه و صرفه جویی در حمل و نقل در مقایسه با نمونه های شیشه ای و سابقه ایمنی و قابلیت اطمینان محصولات مصرفی  یک انتخاب محبوب برای بطری های پلاستیکی است.

از زمان شروع فرآیند تولید ظروف دارو به ویژه بطری، پت به عنوان ماده ای محکم و در عین حال انعطاف پذیر ساخته شده است که امکان استفاده از آن را در چندین نوع مختلف بطری و ظروف پلاستیکی فراهم می کند. توجه به این نکته ضروری است که هر بطری برای مطابقت با استانداردهای ایمنی آزمایش و کنترل می شود.

خرید بطری پلاستیکی

با استفاده از ترکیباتی مانند پت ، می توانیم ظروف بطری پلاستیکی ایمنی داشته باشیم که در کل تولید صرفه جویی می کند، ساخت آن مقرون به صرفه است و همچنین قابل بازیافت و پایداری است.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

خرید بطری پلاستیکی



:: برچسب‌ها: خرید بطری پلاستیکی , بطری پلاستیکی , خرید ظروف پت , ظروف پت ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zoroufpet

 ظرف دارو پت چیست؟

آیا تا به حال به پایین یک محصول در یک بطری یا شیشه پلاستیکی نگاهی انداخته اید تا ببینید از چه چیزی ساخته شده است؟ احتمال زیادی وجود دارد که شما با ظروفی که از پلی اتیلن ترفتالات PETE یا PET ساخته شده است، روبرو شده باشید. این ماده مقاوم در برابر شکستگی است و می تواند به اندازه بطری های شیشه ای یا شیشه ها شفاف باشد. PET در بسیاری از صنایع به عنوان ماده بسیار عالی انتخاب می شود.

عواملی مانند مقاومت شیمیایی، نسبت مقاومت به وزن، خاصیت ضد خرد شدن و کم هزینه بودن محصول باعث شده است که این محصول به یک راه حل قابل دسترسی برای بسته بندی محصولات مصرفی تبدیل شود. ظرف پت دارو با شفافیت و کیفیت عالی، از محبوب ترین ظروف برای بسته بندی دارو و مواد غذایی و حساس هستند. فرایند تولید انعطاف پذیر تنوع طراحی تقریباً نامحدودی را به این ظروف بخشیده است.

ظرف دارو پت

ابتدا می خواهیم چند باور غلط در مورد ظروف پت را اصلاح کنیم.

برخی از بطری ها و ظروف پلاستیکی قابل بازیافت نیستند بله، شرکت های بازیافت و مدیریت پسماند وجود دارند که محدودیت هایی در مورد برخی محصولات پلاستیکی دارند اما در کل شما باید بتوانید هر کالای پلاستیکی را که از یک فروشگاه مواد غذایی  یا داروخانه ها خریداری می کنید بازیافت کنید زیرا این امری شدنی است، پس نگران نباشید، محدودیت عدم بازیافت ظرف دارو پت شامل همه شرکت های بازیافت نمی شود.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

ظرف دارو پت



:: برچسب‌ها: ظرف دارو پت , ظروف پت , ظرف پت دارو , ظرف پت ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zoroufpet

 خرید ظرف جار و چایلد پروف با اهداف مشخص انجام می شود زیرا برخی از داروها بسته بندی مجدد نمی شوند و باید در ظرف اصلی نگهداری شود تا زمانی که زمان مصرف بیمار فرا رسد.

گرما، هوا، نور و رطوبت ممکن است در اثربخشی و ایمنی دارو تأثیر بگذارد. ظرف اصلی برای محافظت از دارو در برابر این عناصر طراحی شده است.

خرید ظرف جار و چایلد پروف

داروهایی مانند داروهای سیتوتوکسیک با دوز جامد، فیناستراید و کلرپرومازین همیشه به اقدامات احتیاطی خاص برای رسیدگی نیاز دارند مگر اینکه دارویی به یخچال نیاز داشته باشد، همه داروها باید در یک مکان خشک و خنک، دور از دسترس و دید کودکان و در ظرف مخصوص به خود نگهداری شوند.

مسمومیت ناخواسته ناشی از داروها و سایر مواد شیمیایی خانگی برای کودکان، به ویژه برای افراد زیر 5 سال خطرات جبران ناپذیری ایجاد می کند. کنجکاوی و تمایل به قرار دادن همه چیز در دهان ، کودکان خردسال را در مقایسه با بزرگسالان به میزان قابل توجهی در معرض خطر قرار گرفتن در معرض سموم و داروها قرار می دهد. کودکان صرف نظر از طعم و مزه هر چیزی را می خورند یا می نوشند، چیزهایی را می پسندند که بوی خوبی دارند و بسته بندی های رنگارنگ یا محتوای محصولاتی که در خانه یافت می شوند، مورد توجه آنها قرار می گیرد.

بسته بندی مقاوم در برابر کودک یا چایلد پروف که به آن بسته بندی CR نیز گفته می شود، بسته بندی هدفمندی است که برای کاهش خطر خوردن داروهای مضر در نوزادان و کودکان استفاده می شود. الزامات بسته بندی از استانداردهای اتحادیه اروپا و ایالات متحده برای بسته بندی مقاوم در برابر کودک در مورد داروهای تجویزی، ایجاب می کند که داروهای بدون نسخه و محصولات حاوی مواد شیمیایی طبق قانون استفاده از ویژگی های ایمنی کودک را داشته باشند و بسته بندی دوز واحد نیز تحت پوشش این مقررات قرار بگیرد.

 

برای خرید ظروف پت و مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

خرید ظرف جار و چایلد پروف



:: برچسب‌ها: ظرف جار , خرید ظرف جار , ظرف چایلد پروف , چایلد پروف ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zoroufpet

ظرف پت جار چیست؟

ظرف پت جار معمولا برای بسته بندی محصولات بی شماری از کرم بدن و اسکراب گرفته تا مواد غذایی و قرص های ویتامین استفاده می شود.

 ظرف پت جار را می توان در رنگهای مختلف تهیه کرد، بسته به نیاز مشتری  ظروف  پت جار را می توان در یک رنگ شفاف یا مات رنگی تولید کرد اما استاندارد ترین رنگ ها برای این ظروف رنگ های  سفید، سیاه و کهربایی است، رنگ کهربا در این پلاستیک به عنوان فیلتر UV عمل می کند  که این ظرف را برای بسته بندی داروها و مکمل های حساس به نور ایده آل می کند.

 وزن ظرف پت جار عموما در قالب تزریق پریفرم تعیین می شود و بنابراین نمی توان به راحتی تغییر داد. سازنده غالباً وزن مناسب پت جار را انتخاب می کند و مشخص می کند که از نظر بار بالا، ضربه و سهولت در پر شدن، بسته شدن و برچسب زدن محصول و … چه ویژگی خاصی لازم است.

ظرف پت جار

PET در حالت طبیعی خود رزینی بسیار انعطاف پذیر، بی رنگ و نیمه بلوری است و بسته به نحوه پردازش می تواند نیمه سفت و سخت باشد. این ثبات ابعادی، مقاومت در برابر ضربه، رطوبت، الکل ها و حلال ها را نشان می دهد و در سراسر جهان برای بسته بندی ایمن غذاها، نوشیدنی ها، مراقبت های شخصی و سایر محصولات مصرفی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده به طور معمول به ظروف، قوطی ها و بطری هایی با استحکام بالا، بهداشتی، ضد شکستگی، شفافیت بالا تبدیل می شود که طراوت محصول را حفظ می کنند.

 

برای خرید از فروشگاه ظروف پت و مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

ظرف پت جار



:: برچسب‌ها: خرید ظروف پت , خرید ظروف پت جار , ظروف پت , ظروف پت جار ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zoroufpet

 ظرف دارو پلاستیکی چیست ؟

سیستم های بسته بندی ظرف دارو پلاستیکی سیستم های بسته بندی مجموعه ای از مواد بسته بندی را تعریف می کنند که به طور کامل یا در قسمت قابل توجهی از مواد پلاستیکی تشکیل شده اند که حاوی فرمولاسیون های دارویی هستند یا برای استفاده در نظر گرفته شده اند. به دلیل مزایای زیادی که نسبت به ظروف شیشه ای دارند، از آنها به عنوان مواد بسته بندی برای اکثر انواع دوزهای دارویی بسیار معمول استفاده می شود.

ظرف دارو پلاستیکی

از آنجا که ظرف دارو پلاستیکی در تماس مستقیم با فرمولاسیون های دارویی است یا ممکن است باشد، به همین دلیل ظرف دارو پلاستیکی معمولاً از موادی ساخته می شوند که هیچ ماده ای در ترکیب آنها وجود نداشته باشد که بتواند اثر بخشی یا ثبات فرمولاسیون را تغییر دهد یا خطر سمیت را ایجاد کند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

ظرف دارو پلاستیکی



:: برچسب‌ها: ظرف دارو , خرید ظرف دارو , خرید ظرف دارو پلاستیکی , ظرف دارو پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zoroufpet

ظرف داروی شیشه ای

خرید ظرف داروی شیشه ای برای استفاده دارویی انجام می شود تا با محصولات دارویی تماس مستقیم داشته باشند. شیشه ای که برای ظروف دارویی استفاده می شود، شیشه بوروسیلیکات (خنثی) یا شیشه سودا-آهک-سیلیس است. شیشه بوروسیلیکات حاوی مقادیر قابل توجهی اکسید بوریک، اکسید آلومینیوم و اکسیدهای قلیایی و / یا خاک قلیایی است. شیشه نیز بر اساس کاربرد در نظر گرفته شده در نوع I، II یا III طبقه بندی می شود.

ظرف داروی شیشه ای

انواع ظروف داروی شیشه ای

نوع I

شیشه بوروسیلیکاتی

این نوع ظروف دارو شیشه ای دارای ساختار بوروسیلیکات هستند و برای کلیه داروهای تزریقی با اسید، pH خنثی و قلیایی ایده آل است. مقاومت خوبی در برابر ضربات حرارتی دارد و می تواند قبل یا بعد از پر شدن استریل شود. ظرف شیشه USP نوع I (شیشه بوروسیلیکات خنثی)

این  نوع برای داروهایی که نیاز به کمترین ظروف واکنش پذیر دارند، استفاده می شود.

نوع ll

شیشه سودا، آهک، سیلیکا اما با یک تیمار مناسب در سطح داخلی برای افزایش مقاومت هیدرولیتیک

این نوع شیشه یک لیوان سودا-آهک است که با استفاده از یک روش خاص  به ثبات هیدرولیتیک شیشه نوع I در لایه سطحی آن از 0.1-0.2 um می رسد. این برای آماده سازی های تزریقی اسیدی و خنثی مناسب است. ظرف داروی شیشه ای نوع II را می توان قبل یا بعد از پر کردن استریل کرد. ظرف شیشه USP نوع II (شیشه سودا-آهک تصفیه شده)

درمانی که روی سطح داخلی شیشه اعمال می شود ، تبادل یونی را کاهش می دهد و این دسته را برای محلول های تزریق داخل وریدی مناسب می کند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

خرید ظرف داروی شیشه ای



:: برچسب‌ها: ظرف داروی شیشه ای , خرید ظرف داروی شیشه ای , خرید ظرف دارو , ظرف دارو ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zoroufpet

انواع ظروف دارو

داروها بسیار حساس به تخریب هستند و کیفیت محصولات دارویی مستقیماً روی پاسخ و اثربخشی آنها تأثیر می گذارد. بنابراین اطمینان از مناسب بودن بسته بندی مواد دارویی ضروری است.

بسته بندی داروها حیاتی است زیرا از آن محافظت می کند، به شناسایی آنها کمک می کند، راحتی در حمل و نقل را بهبود می بخشد و اطلاعاتی را در مورد محتوا بدون تداخل فیزیکی با خود محصول فراهم می کند.

ظروف اشیائی هستند که برای ذخیره انواع محصولات دارویی بدون تماس فیزیکی با محصول استفاده می شوند.

انواع ظروف دارو

ظروف پلمپ دار

از ظروف دارویی پلمپ دار برای محافظت از داروها در برابر تأثیرات خارجی استفاده می شود. این بطری ها در برابر آب و هوا مقاوم هستند، بنابراین از کمیت و کیفیت داروها محافظت می کرده و آنها را از آسیب احتمالی عایق می کنند.

ظروف بطر

از بطری های پلاستیکی و شیشه ای برای بسته بندی قرص و مایعات استفاده می شود. این بطری های دارویی برای محافظت از داروها در برابر مواد زائد در سایزهای مختلف ساخته می شوند. ظروف بطر به چند دسته تقسیم می شوند:

بطر اسپری

این بطری از جنس پلی اتیلن و در سایزهای مختلف تولید می شود و از آنها برای مایعاتی مانند بوگیر کفش، اسپری عطر، اسپری مو و … استفاده می شود.

 

جهت خرید ظروف دارو می توانید به سایت ظروف پت مراجعه نمایید و در آخر برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

انواع ظروف دارو



:: برچسب‌ها: انواع ظروف دارو , ظروف دارو , خرید ظروف دارو , فروش ظروف دارو ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1400 | نظرات ()